Blog Idol, ilitiga Onaj-Kojeg-Se-Nitko-Neće-Usuditi-Imitirati

srijeda, 18.11.2015.


Ribafishov ultimativni test kolača kod Pabla.




Cijena: Đabe
Kuglice oblik: Male do jako velike, uz malo prakse budu taman
Kuglice okus: Kao da te ljubi pijana Paris Hilton
Kokos količina, okus: Jao sitan, dućanski ali ukusan
Ukupni dojam: Osvježavajuć


Iznenađujuće dobra atmosfera bez cajki dočekala me u usputnoj stračari kod kolege Pabla. Iako je dogovor bio da probam i ocijenim njegovu janjetinu ispod peke, radi iznenadne pljačke večer prije, gdje mu je osim ovaca pokradena i peka, stari drug odlučio me počastiti svojim slastičarskim inovacijama. Na sam spomen slatkog kao da mi je netko pustio Daru Bubamaru ravno u uho, ali ajde. Mršava dvolitrenka još nepoznatog kosovskog piva ipak je popravila dojam.
Iako me na sam spomen Pablovih čokoladnih kuglica zaboljela glava, sam okus govorio je drukčije. Jer osim što su toliko pune ruma, da imaš osječaj da se doslovce ljubiš sa prekrasnom plavušom koja se prethodno naroljala ko deva, toliko su ukusne da ih nisam prestao jesti. Cijeli pladanj je nestao u roku samo nekoliko minuta. Kuglice su ukusne, mekane, na momente čak i sočne. Vrlo dobar posao obavio je kolega bloger te mu čestitam na skinutom junfu u slastičarskim poslovima. Iako ću tjekom narednog vremena, upravo zahvaljujući njemu, ignorirati vagu.

Ocijena: 8,5

Oznake: ultimativni test, blog idol, zahebancija

<< Arhiva >>