Moji favoriti eurosonga

subota, 23.05.2015.

Večeras u 21:00 sat po našem i Bečkom vremenu počinje Grand finale jubilarnog 60.-og eurosonga. Sve ovogodišnje pjesme sam Vam već predstavio, kao i rezultate oba polufinala. Tako da je danas vrijeme da se u međuvremenu, dok natjecanje ne počne, pozabavimo ovogodišnjim favoritima.

Iako su kladionice naklonjene Švedskoj, koja se s prvog mjesta nije maknula otkad su pjesmu izabrali, činjenica je da nas zapravo čeka najneizvjesniji eurosong u zadnjih 5 godina. Iako Šveđani čvrsto drže svoju poziciju (a istu su prošle godine držali Armenci, koji su na kraju završili 4. smijeh) ove godine je konkurencija tolika da se kao mogućeg pobjednika spominje još i Italija, Rusija, Australija, Srbija, Španjolska, Estonija, Gruzija, a po nekima čak i Slovenija te Belgija. To je ukupno 10 mogućih pobjednika, što dovoljno govori.
Realno, nekako je najviše fanova mišljenja da ukoliko ne pobjedi najiščekivanija Švedska, da će pobjedu odnjeti Rusija ili Australija. No pustimo nagađanja, sačekajmo samo glasovanje pa ćemo sve saznati.

Već sam u svim postovima posvećenim eurosongu napomenuo kako HRT ove godine ne želi prenositi eurosong, pa sam Vam svima koje ipak isti zanima i koji bi htjeli gledati, odlučio dati link na stranice koje će ga direktno prenositi. Direktan prijenos možete pratiti OVDJE.

Sve pjesme sam već predstavio, tako da sam odlučio postaviti samo video za svaku, bez dodatnih komentara. Postavio sam pjesme koje realno mogu pobijediti, ali i one sebi drage za koje se nadam da će postići dobar rezultat. I tako se od početnih 5 prešlo na 10 a na kraju sam ih izdvojio čak 13.! Uživajte. sretan

1.RUSIJA
Paliona Gagarina - A Million Voices


2.GRUZIJA
Ninna Sublatti - Warrior


3.RUMUNJSKA
Voltaj - De la capat/All Over Again


4.SLOVENIJA
Maraaya - Here For You


5.AUSTRALIJA
Guy Sebastian - Tonight Again


6.BELGIJA
Loic Nottet - Rhythm Inside


7.ŠVEDSKA
Mans Zelmerlow - Heroes


8.SRBIJA
Bojana Stamenov - Beauty Never Lies


9.FRANCUSKA
Lisa Angel - N'oubliez Pas


10.NJEMAČKA
Ann Sophie - Black Smoke


11.CIPAR
John Karayiannis - One Thing I Should Have Done


12.AUSTRIJA
The Makemakes - I Am Yours


13.CRNA GORA
Knez - Adio


I za sam kraj ostavljam Vam recap svih večerašnjih pjesama koje se bore za pobjedu sretan


Posljednje javljanje zakazujem oko pola dva iza ponoći, nakon direktnog prijenosa i završetka završnog posta.

kiss

wave

Oznake: eurosong

<< Arhiva >>