Direktni finalisti

petak, 22.05.2015.

Prije nego složim listu svojih favorita na ovogodišnjem eurosongu, a koja neće biti inspirirana mojim željama već realnom stanju svari (koga lažem, pa naravno da ću staviti svoje najdraže smijeh), samo da Vas izvjestim kako su producenti sinoć, odmah nakon drugog polufinala i konferencije za novinare, napravili redoslijed nastupanja u finalu i to po principu da dvije slične pjesme ne budu izvedene jedna za drugom (cilj je da cijeli show bude interesantan). sretan

Da napomenem kako producentima nije nimalo bilo lako, jer su pjevači nakon završetka polufinala ždrijebali u kojem dijelu večeri će nastupiti, a Austrija je kao domaćin već ranije odlučila da nastupa 14. Uglavnom, problem je nastao jer su sve jače i favorizirane pjesme ždrjebale prvi dio večeri, dok su ostale završile u drugom. Redosljed nastupanja na kraju izgleda ovako:
1.Slovenija, 2.Francuska, 3.Izrael, 4.Estonija, 5.Ujedinjeno Kraljevstvo, 6.Armenija, 7.Litva, 8.Srbija, 9.Norveška, 10.Švedska, 11.Cipar, 12.Australija, 13.Belgija, 14.Austrija, 15.Grčka, 16.Crna Gora, 17.Njemačka, 18.Poljska, 19.Latvija, 20.Rumunjska, 21.Španjolska, 22.Mađarska, 23.Gruzija, 24.Azerbajdžan, 25.Rusija, 26.Albanija, 27.Italija.

S obzirom da Slovenci nastupaju prvi (a nadam se da nije namjerno smijeh) ne nadam se jako visokom plasmanu, jer je činjenica da startni brojevi imaju nesreću da doprinesu lošijim rezultatima unatoč tome jel pjesma dobra ili nije. yes
No, vidjet ćemo već u subotu da li ta priča drži vodu i ove godine. wink

Dosta o mom autu, pričajmo malo o meni. smijeh
Kada smo kod ovogodišnjih favorita, činjenica je da se i ove, kao i svake godine do sad to mijenjalo već s početkom prvih proba. Ove godine se dogodila stvar koja nas je prošle godine zaobišla, a to je da je glavni favorit kladionica, Šveđanin Mans Zelmerlow ostao na prvom mjestu cijelo vrijeme. Unatoč snažnoj baladi Rusije koja je pomela konkurenciju u utorak (te tako skočila na drugo mjesto liste!) te odličnoj pjesmi iz Australije koja se cijelo vrijeme vrti oko top 5. sretan No činjenica je da kladionice nisu realan pokazatelj kako će tko proći, iako im je nekoliko puta uspjelo pogoditi pobjednika. sretan

Stanje na kladionicama od prvog do desetog mjesta:



Stanje kladionica od 11.-og do 20.-og mjesta:


Začelje na kladionicama zauzeli su:


Moram priznati da se jedino slažem sa top 2 zemlje, a za pobjedu kao ozbiljnog kandidata vidim i Australiju. sretan Zašto? Vidjet čete ćim postavim video. sretan

U ovom postu bavit ću se i direktnim finalistima. Osim big5, koje svake godine imaju svoje mjesto u finalu, a to su Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Španjolska i Italija, direktan prolaz u finale ima i zemlja domaćin. Njima se ove godine pridružila i Australija, koja je povodom 60.-te godišnjice eurosonga, a kao vjerni obožavatelj i pratitelj istog već skoro 30 godina, pozvana kao gost od strane EBU-a.
Teoretičari zavjere, pa tako i ja u ovom slučaju smijeh, skloni su mišljenju kako Australiji ovo nije zadnji nastup na eurosongu i kako je teorija njihovog dolaska složena kako bi ih se napokon ubacilo na stalno sudjelovanje. U prilog tomu ide i ovaj tekst. sretan

No pustimo napokon priče i krenimo redom. Budući da direktni finalisti još nisu imali nastup uživo, postaviti ću videe s drugih proba na kojima se ne vidi kompletan nastup kako će u konačnici izgledati, ali dovoljno da se procjeni koliko Vam se tko svđa. sretan

1.AUSTRIJA
The Makemakes - I Am Yours
Jako volim ovu pjesmu. Svidjela mi već nakon nacionalnog izbora. No unatoč tome ne predviđam im prevelik plasman, tek negdje oko 15.-og mjesta. sretan


2.ITALIJA
Il Volo - Grande Amore
Talijani su odlučili da ih u Beču predstavljaju pobjednici San Rema. No osim vrhunskih vokala ova trojica dečkića nema ništa. Totalna talijanska klasika ali nedostojna pobjede na eurosongu, pogotovo kad se sve spoji sa dosadnim scenskim nastupom. U prilog im možda ide što će nastupiti zadnji, ali u pobjedu ne vjerujem. no


3.ŠPANJOLSKA
Edurne - Amanecer
Po mnogima, a tako je i po meni, Španjolci su na eurosong poslali najbolju pjesmu u zadnjih 20 godina. Dosta ju favoriziraju, a po mom mišljenju završiti će negdje oko 10. mjesta. Dobar scenski nastup i odličan vokal. sretan


4.NJEMAČKA
Ann Sophie - Black Smoke
Njemce je potresao skandal na nacionalnom izboru. Iako je pobjedu odnio Andreas Kümmert, on je, nakon što je proglašen za pobjednika, izjavio kako je on suviše “mali” da predstavlja svoju zemlju na Eurosongu i kako bi volio da Ann Sophie ide u Beč. Nakon toga, kao novom predstavnicom Njemačke proglašena je Ann Sophie.
Pjesma je meni osobno odlična, čak sam si je skinuo, i jako mi se sviđa Bondovski štih na sceni. Nadam se dobrom razultatu jer Njemci se baš trude (i prošle godine su imali odličnu pjesmu koja nije baš oduševila europu, bili su oko 15.-20. mjesta)


5.VELIKA BRITANIJA
Electro Velvet – Still in Love with You
Britanci su za ovaj eurosong napravili lepršav pjesmuljak u stilu dvadesetih. Meni se pjesma jako sviđa, no za eurosong je to malo preslabo. Nastup su mogli malo uvjerljivije složiti. yes


6.FRANCUSKA
Lisa Angell – N’oubliez pas
I evo pjesme koja mi na prvu nikako nije sjela. Ali kad sam vidio ovaj nastup i čuo Lisu uživo, ostao sam začaran! Francuzima se smješi prvi top 10 plasman od 2009.! Savršeno do besvjesti! sretan


7.AUSTRALIJA
Guy Sebastian – Tonight Again
Ovaj redosljed nije namjeran, postavljao sam ih kako su odrađivali probe. sretan
Australci prvi put na eurosongu. Na prvo slušanje sam komentirao kako nemaju nikakve šanse jer je pjesma netipična za eurosong, da je preamerikanizirana. No, kako sam za 70% njih mijenjao mišljenje, isto se desilo i s njima. Ali sam s Australcima otišao najdalje jer im čak predviđam i pobjedu. Zašto? pogledajte u videu. sretan


I eto, postavio sam Vam sve pjesme ovogodišnjeg eurosonga. Po meni najrealnije šanze za pobjedu imaju Švedska, Australija i Rusija. No o tome ćemo sutra kada je na rasporedu finale. Sutra ću i prije samog finala postaviti top 10 meni najdražih pjesama. Čitamo se! sretan

kiss

wave

Oznake: eurosong

<< Arhiva >>