Drugo polufinale

petak, 22.05.2015.

Prije otprilike sat vremena završilo je drugo polufinale Eurosonga 2015. koje se održava u Vienner Stadthalle u Beču. Ukupno 17 zemalja predstavilo se publici u večerašnjem drugom polufinalu, a one su redom:
1. Litva, 2.Irska, 3.San Marino, 4.Crna Gora, 5.Malta, 6.Norveška, 7.Portugal, 8.Češka, 9.Izrael, 10.Latvija, 11.Azerbaijan, 12.Island, 13.Švedska, 14.Švicarska, 15.Cipar, 16.Slovenija, 17.Poljska (gledaj tablicu SEMI FINAL 2 wink).



Naravno, kladionice su odavno pokazale svoje favorite. Međutim među fanovima mišljenja su podjeljena. Inače, ovo je bila mnogo zanimljivija i jača večer nego u utorak, a konkurencija toliko velika da ne bismo sa sigurnošću mogli reći tko će proći u finale. Sljedom izvlačenja iz kuverti, u finale su prošli:

Litva. Veseli pjesmuljak poslali su Litavci sa isto takvim nastupom i lažnim poljupcem na sredini pjesme, malo loše odglumljen, ali dovoljan. Prolazak je iznenaujuć jer im nitko nije davao velike šanse. sretan


Poljska. Do neba dosadna pjesma koja po mnogima zapravo nije zaslužila plasman. Inače, Monika je prije nekoliko godina doživjela prometnu nesreću zajedno sa svojim bendom s kojim je nastupala. Ona je jedina preživjela, a pjesma je posvećena upravo njenim preminulim kolegama. Stoga mnogi vjeruju da su Poljaci na temelju sažaljenja uspjeli dobiti kartu za finale. Vidjet ćemo konačni razvoj situacije u subotu. wink


Veliko oduševljenje zavladalo je arenom i gromoglasan pljesak pri proglašenju Slovenije. Slovenci su iznenađujuće poslali najbolju pjesmu s kojom su ikada nastupili na eurosongu. Nastup besprijekoran, minimalistički, naglasak stavljen na pjesmu, a vokalno savršeno. Jesam li spomenuo da sam se u pjesmu zaljubio na prvo slušanje? sretan


Četvrti na redu proglašen je najveći favorit ovogodišnjeg eurosonga ako je vjerovati kladionicama. Naravno, riječ je o Šveđaninu (oooooopet Švedska!?!? smijeh ) Mansu Zelmerlowu, koji je besprijekornim i simpatičnim scenskim nastupom izborio finale. Meni osobno je malo lošije otpjevao nego na probama i X factoru Adria. Kako Vam se sviđa mali čovječuljak heroj? Osobno mislim da bi mogao pobjediti, no još nisam siguran kako će publika prihvatiti Australiju (koja se ove godine natječe kao gost povodom 60. godišnjice), a koja je meni ove godine najbolja. sretan


O Australcima više sutra, ili prekosutra kada ću postaviti svoj top 5 ili 10 (još nisam siguran). sretan

Norvežani su proglašeni peti. sretan Iako mi spot djeluje kao najobičnija reklama za parfem, moram priznati da mi se pjesma čak i sviđa. Odlično odrađen nastup, minimalistički, u skladu s pjesmom. Očekuje se top 10 plasman. Realno moguće, no previše je jednako kvalitetnih pjesama tako da lako mogu biti i zadnji. wink


Crnogorci su drugu godinu za redom, iznenađujuće, prošli u finale. Iako mi je nastup bio ok, ipak to nisam očekivao. Prvo jer je autor pjesme svi-već-znamo-tko-je-Željko-Joksimović, em je na isti kalup ko i sve koje je do sada radio za esc, pa sam realno očekivao da će europljanima dosaditi. Izgleda da ipak nije. Ili je čak lako moguće da su mu Australci dali bodove za prolazak. Inače, i sam Knez nije nešto karizmatičan i ne plijeni pažnju tako da ne vjerujem u ponavljanje uspjeha Sergeja Četkovića od prošle godine (bili su 18. yes).


Iako sam večeras najviše navijao za prolazak Švedske i Slovenije, a za ostale rekao da je sve moguće, nekako sam se potajno nadao prolasku Cipra. Pozitivna pjesma upotpunjena odličnim minimalističkim nastupom me osvojila od prve probe. Stoga ne čudi moje oduševljenje kada su ga izvukli iz kuverte. Sada mogu svima nabijati na nos kako sam znao da će Cipar proći iako nitko, ali doslovce NITKO nije vjerovao u to. Nadam se visokom plasmanu, iako sam sad već možda nabrojao poprilično pjesama koje mi se istinski sviđaju, al ne mogu svi biti prvi belj


Armenija, Azerbaijan, Ukrajina(kojih ove godine nema iz financijskih razloga) i Grčka su zemlje koje što god da pošalju uvijek prođu u finale. I da, Rumunjska također, ali njima ove godine ne zamjeram jer im je pjesma jednostavno najljepša!

Htio sam zapravo reči da je tako i ove godine. Azeri su opet prošli, i to s pjesmom totalno bezveznjak, a nastup bolje da ne komentiram. belj Nijedna zemlja od spomenutih (čitaj: Rumunjska NE!) ove godine se nije potrudila napraviti dobru pjesmu.


Latvija. Deveti finalist. Pripisao sam to odličnom vokalu i zanimljivom art nastupu (prolazi najvjerojatnije zahvaljujući žiriju). Po nekima očekivano, no ja sam prije očekivao Švicarsku. wink


I na kraju, desetog finalista sam znao i prije nego su ga proglasili. Jer čudno bi bilo da Izrael, sa zanimljivim i smiješnim trešerajem ne prođe dalje. Publika je tu rekla svoje. I točka. sretan


I ostalo je sedam pjesama, tj. zemalja koje nisu uspjele proći u završnicu:

IRSKA
Jedino što mogu reći za ovu dosadu je da je jednostavno za zaborav...


SAN MARINO
Predstavnici San Marina prije koju godinu su svoju zemlju predstavljali na dječjoj inačici eurosonga. Mogli bi se vratiti baš s ovom pjesmom jer bi napravili puno bolji rezultat. belj

(nema službenog videa s natjecanja, ovaj sam jedini našao, vjerojatno se ljute jer nisu prošli smijeh)

MALTA
Amber je odlično zvučala na nacionalnom izboru no nakon dorađivanja pjesme sve je pošlo po krivu. Nitko ne razumije što je falilo originalnoj verziji, bila je daleko jača. No, i današnji nastup je bio nesiguran, vokalno je bila najslabija. Iako mi je pjesma super, nije mi žao. wink


PORTUGAL
Portugal nema sreće s eurosongom. I kad uđu u finale budu na začelju, uglavnom. Da li je to zbog jezika ili jednostavno izaberu dosadnu pjesmu poput ove, koja u lavljoj konkurenciji ne dolazi do izražaja? no


ČEŠKA
Iznenađenje večeri je ispadanje Češke. No, dosadna pjesma i nastup koji nije bio nešto zanimljiv su učinili svoje. Nije mi žao, ne padam baš na takve žalopojke. Iako velika većina prije puši ovo nego pjesmu iz Cipra. No to je njihov problem, ja danas slavim. wink


ISLAND
U lavljoj konkurenciji između dvije pjesme ovog tipa uvijek prođe jedna. Litva je danas imala više sreće, jednostavno nisu mogle proći obje. sretan


ŠVICARSKA
Ako mi je ikoga žao ove godine, a tu se slažem sa cijelom javnosti - rado bi Poljake mijenjao za ovo, onda je to Švicarska. Jednostavno nisu zaslužili ispasti. U toj borbi više sreće je imala Latvija, nažalost. no


I na sam kraj video koji sam zaboravio staviti u predhodnom postu - proglašenja finalista (srpski prijevod, nema original). sretan


I to je to! Publika i stručni žiri su izabrali finaliste 60. eurosonga. Grand finale je zakazano za subotu 23. svibnja u 21 sat.

Izvještavam Vas i dalje,a prije samog finala postaviti ću svoje favorite. wink

kiss

wave

Oznake: eurosong

<< Arhiva >>