Game of Blogs by Durica, episode: Pablon

četvrtak, 24.07.2014.

Durica je smislila novu zabavnu igru, pa kako sam spomenut kod već nekoliko blogera i nakon obavljenih "obaveza", svoju zadaću odrađujem i ja. wink

1. Kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Blog sam otkrio sada već davne 2007, kada sam upoznao djevojku koja je kao i ja pisala romane. Došli smo na ideju osnivanja kluba mladih pisaca, na što mi je ona predložila da otvorimo blog, ali da bi bilo tko bio član morao je biti bloger. Tako sam ja, tada totalno nezainteresiran za samostalno bloganje, otvorio ovaj blog. Napisao sam tri posta, onako bezvezna, tek tako da nešto bude na njemu i nisam kužio kako stvari funkcioniraju. A kako sam bio doma bez interneta, jer sam mu pristupao iz školske knjižnice, blog je ostao zaboravljen, kao i klub koji se u međuvremenu ugasio. Sve do prije 5 mjeseci, kada sam se uspio sjetiti šifre ovog starog, zaboravljenog bloga i vratio se u sadašnjem izdanju. sretan

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Volim sve vrste umjetnosti, osim mode i pratim takve i neopterečene blogere. Ne zanima me politika, iako ponekad zapnem na kojem. smijeh

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Ne znam bih li jer bi se morao naći u situaciji da mi se ponudi, ali da pristanem, sigurno bih pridonio pojednostavljenju stvari i kreiranju aplikacije za smartphone. sretan

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Biram kako mi dođe, tj. ono čime sam trenutno zaokupljen, uglavnom meni lijepe stvari. sretan

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Vjerojatno nešto iz karte restorana gdje radim. Za predjelo najvjerojatnije mazalice sa kajmakom i čili nitima, glavno jelo teleći odrezak sa mozzarelom i polama krumpira s kajmakom, a desert semifreddo da bademima i lješnjacima. sretan

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Bilo je par uvredljivih komentara, ali najneugodniji je bio kada se jedna blogerica našla blokirana na mom blogu bez razloga. Na moj upit uredništvu što se dogodilo dobio sam odgovor, citiram: "Iz tehnike nam kažu da to možete sami odblokirati." WTF???

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Znaju svi, ali jedino najbliže i zanimaju postovi. sretan

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

A ne znam, ima ih dosta... Od svakog po malo. smijeh

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Nisam pokušao, ali sam imao fazu od par dana kada mi je malo išao na živce. belj

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Kod mene je bilo, onih sedam godina koliko je stajao neotvoren, ali nije bio toliko zanimljiv.
Pa čim je na zemlji, i u svemiru je, zar ne? sretan

I da, najdraže sigurnosno pitanje mi je: Koje su boje vanzemaljci? smijeh

P.S. Nije mi se dalo ubacivati fotke, budem u nekoj drugoj igri. mouthwash

Na danju igru zovem:
Samo nebo zna
Alžbeta Bathory
Čuvarica pinkleca
Lilianke
SarahB.

kiss

wave

Oznake: Game of Blogs

<< Arhiva >>